Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα : 6944509625,210-4964500,210-4949070

email: pamealliws@yahoo.gr

FACEBOOK LINK






Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Τα ένσημα, το ΙΚΑ, και η άδεια.




Του Niko Ago

Από tvxs
Όπως ενημέρωσα κι εχθές, η Περιφέρεια μου πρότεινε να προσκομίσω 140 ένσημα, για την περίοδο 17/10/2008 - 17/10/2009, ούτως ώστε να μου ανανεωθεί η άδεια παραμονής μου. Ήταν αρκετοί αυτοί που αμέσως ανταποκρίθηκαν και προσφέρθηκαν να βοηθήσουν, πληρώνοντας τα ένσημα. Τους ευχαριστώ θερμά και ειλικρινά. Όπως ήταν λογικό, απευθύνθηκα στο ΙΚΑ να μάθω ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται σε τέτοιες περιπτώσεις. Η απάντηση που πήρα σήμερα είναι η εξής:
Για να μπορεί κάποιος εργοδότης, που είναι πρόθυμος να μου βάλει ένσημα για την παραπάνω περίοδο, θα πρέπει πρώτα εγώ να τον καταγγείλω στο ΙΚΑ - λέγοντάς ψέμματα, φυσικά- ότι εργαζόμουν στην επιχείρησή του στο συγκεκριμένο διάστημα, και εκείνος δεν μου έβαλε ένσημα. Μετά από αυτό, αυτός πρέπει να πάει στο ΙΚΑ, να πληρώσει τα ένσημα αλλά και να δεχτεί ένα πολύ τσουχτερό πρόστιμο, για την "παρανομία" του.
Φίλες και φίλοι, κάτι τέτοιο είναι έξω από την ηθική μου και δεν προτίθεμαι να το κάνω. Θα συνεχίσω τη δικαστική οδό. Όσοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν, ας το κάνουν σε αυτό τον αγώνα. Ζητάω απλώς να μου δοθεί η δυνατότητα να συνεχίσω να προσφέρω στην Ελλάδα ως δημοσιογράφος και ως πολίτης. Ζητάω να μου δοθεί άδεια παραμονής ή να μου δοθεί η δυνατότητα να καταθέσω αίτηση για ελληνική υπηκοότητα, αφού έχω συμπληρώσει 20 χρόνια στην Ελλάδα, μαζί με την οικογένειά μου.


 η στιγμή που γράφω είμαι "όμηρος" των διαδικασιών. Επιλέγω να παραμείνω εδώ, να αγωνιστώ μέχρι την τελική δικαίωση. Θα μπορούσα να φύγω και να γλιτώσω από αυτό τον "Γολγοθά" αλλά, όπως έχω επαναλάβει, η παραμονή μου στην Ελλάδα είναι η συνειδητή μου επιλογή. Θέλω να εργαστώ στην ελληνική δημοσιογραφία, θέλω να προσφέρω, με τις ελάχιστες δυνάμεις και δυνατότητες που έχω, στην Ελλάδα.
Θα το κάνω μέχρι την τελευταία μέρα που θα είμαι εδώ. Θα το κάνω ακόμα και αν αυτή η μέρα είναι σύντομα και η πολιτεία αποφασίσει πως δεν της είμαι χρήσιμος.
Αυτή είναι η απόφασή μου, αυτή είναι η επιλογή μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: